Een klantgerichte cultuur moet fysiek tot uiting komen in de klantervaring en in processen die zijn geoptimaliseerd met de klant in gedachten.

In onze steeds digitaler wordende wereld betekent dit dat CX-professionals zowel een hecht partnerschap met IT moeten hebben als een digitale CX-strategie die is gebouwd op een wendbaar, modern ontwikkelingsplatform.
Je hoeft geen bestaande legacysystemen op te breken om een echte digitale CX-transformatie te bewerkstelligen: je kunt het beste halen uit wat je al hebt en het uitbreiden om ervoor te zorgen dat de technologie wordt aangestuurd door de klant en niet andersom.
Waar het op neerkomt is dat het leveren van een geweldige digitale klantervaring niet kan worden uitbesteed – en ook niet zal worden gerealiseerd als CX- en IT-teams in verschillende werelden leven. Als Informed Group hebben we in OutSystems een partner gevonden die, voor de eerste keer, een technologieplatform en organisatorische ruggengraat biedt die echte samenwerking tussen IT en CX professionals mogelijk maakt – en een klantgerichte cultuur tot realiteit maakt in plaats van een onrealistisch streven.

In deze whitepaper lees je meer in detail over deze onderwerpen:

  • Een klantgerichte cultuur creëren

  • Licht aan het eind van de tunnel

  • Een modern, supersnel platform voor de ontwikkeling van toepassingen

  • De belangrijkste hinderpalen voor de invoering van een klantgerichte cultuur

  • Het belang van CX/IT samenwerking in de post COVID wereld

  • Problemen? Welke problemen?

Download “Overcoming customer experience barriers (Engelstalig)”

Meer voor dit evenement

  • Hyperautomatisering

  • Intelligente toekomst van IIM

  • Snelle ROI

  • OutSystems Documentum Accelerator

Partnerschap

Informed Group werkt samen met OutSystems om de beste klantervaring te leveren voor intelligent informatiebeheer. De combinatie van low-code en content services biedt je een pad naar de toekomst zonder jouw bestaande investeringen in de prullenbak te gooien.

Context

Recent onderzoek van AIIM onder honderden professionals op het gebied van informatiebeheer bracht verschillende gegevens aan het licht. Een die volgens ons belangrijk voor jou is, is deze: Bedrijven die verbetering zien in de afstemming van hun informatiebeheerstrategieën op hun bedrijfsstrategieën hebben zich doelgericht gericht op de behoeften en verwachtingen van de klant, zowel intern als extern.

Dit bevestigt Informed Group’s missie: Connecting People to the Enterprise. Een brug slaan tussen gebruikers en informatiebeheer.

Wij danken je voor jouw bezoek aan de AIIM Virtual Summit en nodigen je uit contact met ons op te nemen als wij je kunnen helpen in jouw reis!