2020 was een jaar dat de relatie van mensen met technologie fundamenteel veranderde. In de maand onmiddellijk na de eerste lockdown (14 maart tot 14 april 2020) zijn bijvoorbeeld zes miljoen mensen – of 12% van de volwassenen in het VK – voor het eerst overgeschakeld op digitaal bankieren.
Alle statistieken wijzen erop dat de meerderheid van degenen die in 2020 online zijn gegaan, offline middelen niet opnieuw zullen gaan gebruiken wanneer ze hersteld zijn.
Volgens Gartner concurreert 80% van de bedrijven nu grotendeels op basis van de Customer Experience (CX) die zij bieden – en de COVID-19 pandemie heeft het belang hiervan alleen maar doen toenemen.
Terwijl de fysieke winkels werden gesloten en de callcenters werden overweldigd, ging de wereld resoluut online – waardoor digitale CX voor veel bedrijven een zaak werd die alles of niets kon veranderen. Echter, CX ≠ UX. Om een geweldige klantervaring te bieden, moet je niet alleen nadenken over de look en feel van uw klantgerichte applicaties – je moet nadenken over het end-to-end proces.
Een modern applicatieplatform zoals OutSystems is ideaal voor het creëren van de applicaties die je nodig hebt om jouw customer journeys te ondersteunen: nieuwe apps kunnen in weken worden gecreëerd en in dagen nieuwe itteraties krijgen – en incrementele wijzigingen kunnen in een paar uur worden doorgevoerd.
Je kunt ook gebruik maken van jouw bestaande interne talent en vaardigheden, zonder dat je extra schaarse en dure ontwikkelingsbronnen hoeft aan te boren.
Maar waar moet je beginnen? Welke digitale CX-investeringen zullen de grootste impact en de snelste ROI opleveren?
In deze whitepaper lees je meer in detail over deze onderwerpen:
Omnichannel
De ervaring van derden
Zelfbediening voor klanten
Het creëren van uw Agile Digitale CX Backbone
Download “Delivering Rapid ROI on Your Digital CX Investments (Engelstalig)”
Meer voor dit evenement
Hyperautomatisering
Intelligente toekomst van IIM
CX-barrières overwinnen
OutSystems Documentum Accelerator
Partnerschap
Informed Group werkt samen met OutSystems om de beste klantervaring te leveren voor intelligent informatiebeheer. De combinatie van low-code en content services biedt je een pad naar de toekomst zonder jouw bestaande investeringen in de prullenbak te gooien.
Context
Recent onderzoek van AIIM onder honderden professionals op het gebied van informatiebeheer bracht verschillende gegevens aan het licht. Een die volgens ons belangrijk voor jou is, is deze: Bedrijven die verbetering zien in de afstemming van hun informatiebeheerstrategieën op hun bedrijfsstrategieën hebben zich doelgericht gericht op de behoeften en verwachtingen van de klant, zowel intern als extern.
Dit bevestigt Informed Group’s missie: Connecting People to the Enterprise. Een brug slaan tussen gebruikers en informatiebeheer.
Wij danken je voor jouw bezoek aan de AIIM Virtual Summit en nodigen je uit contact met ons op te nemen als wij je kunnen helpen in jouw reis!